Angle down Atgal

Kaip kovoti su nemiga?

Nemiga, sutikite, tikrai labai baisus dalykas. Ne tik naktimis esame suirzę, tačiau ir dienomis, kadangi mūsų smegenys nepasiilsi, taip pat kaip ir kūnas. Natūralu, kad kuo labiau esame pavargę, kuo mažiau miegame – tuo mūsų nuotaika yra blogesnė ir tuo pačiu tuo dienos yra sunkesnės.

Džiugu, kad šiuo metu yra labai daug būdų, kurie labai padeda kovoje su nemiga. Nors vaistų gausa dažnai atima žadą, tačiau vis daugiau žmonių renkasi natūralias priemones, kurios ne tik padeda pasiekti gerą efektą, tačiau ir svarbiausia – be jokios neigiamos įtakos. CBD aliejus – viena iš alternatyvų. Tačiau jų, žinoma, yra ir daugiau.

CBD aliejus

Vis dažniau minimas CBD aliejus šiais laikais dažnai vadinamas stebuklingu eliksyru, kuris tikrai gali padėti kiekvienam jaustis kur kas geriau ir tuo pačiu miegoti - kur kas efektyviau. Daugeliui žmonių patinka tai, kad šis aliejus yra natūralus, tad neturi jokio šalutinio poveikio, kuris gali neigiamai paveikti žmogaus kūną.

Galiausiai, jis ir skanus, tad kasdien valgomas su maistu - jis ne tik gerina miego kokybę, tačiau ir suteikia patiekalams daugiau malonaus skonio. Svarbiausia vartoti reguliariai, kasdien ir geriausios kokybės CBD. Tai leis jau po savaitės džiaugtis kur kas geresne miego kokybe.

Meditacija

Žinoma, miegui taip pat puikiai tinka ir meditacija. Džiugu, kad vis daugiau žmonių kasdien stengiasi skirti dėmesio sau. Tokiu atveju jie miega ne tik geriau, tačiau ir apskritai - jaučiasi pailsėjęs. Nereikia klausyti meditacijos teorijos. Dažnai puikiai pakanka tiesiog ramaus pasibuvimo su savimi ir savo mintimis.

Mažiau ekranų

Prieš miegą reikia kuo mažiau dėmesio skirti buvimui prie ekranų. Atlikti tyrimai rodo, kad mėlyni ekranai neigiamai veikia žmogaus psichiką. Jis net suirsta į juos žiūrėdamas. Taigi, kuo mažiau TV ir tuo pačiu kuo mažiau telefonų prieš miegą - tuo Jūsų kūnas bus laimingesnis.

Raminančios arbatos

Prieš miegą puikiai tinka ne tik CBD, tačiau taip pat ir arbatos, kurios turi raminantį poveikį. Tai gali būti ramūnėlės, taip pat ir melisa bei kitos arbatos, kurios suteikia centrinei nervų sistemai kur kas daugiau atsipalaidavimo, o tai galiausiai garantuoja, kad miego kokybė bus pati geriausia.

Raudona šviesa

Prieš miegą žmogų teigiamai veikia raudona šviesa. Siūloma naktines lemputes sukti būtent raudonos spalvos. Esame tikri, kad tokiu atveju tai bent jau dalinai kiek pagerins Jūsų miegą. O to ir yra siekiama.

Daugiau fizinio aktyvumo

Ne ką mažesnę įtaką daro ir fizinis aktyvumas, kuris reikalingas ne tik geram miegui, tačiau puikiai savijautai apskritai. Nereikia labai aktyviai judėti. Puikiai tinka ir pats paprasčiausias pasivaikščiojimas, galiausiai, buvimas lauke. Šuo gali būti geriausias Jūsų draugas, kuris net pagerins miego kokybę.

Psichologinės problemos

Galiausiai reikia nepamiršti, kad miego kokybę blogina įvairios psichinės ligos. Taigi, reikia įvertinti - ar tikrai jų neturite. Jeigu yra - pirmiausia reikia kovoti su jomis. Tačiau papildomai siūlome įtraukti ir anksčiau mūsų minėtus metodus, kurie gali padėti Jūsų miegui būti kur kas geresniu ir tuo pačiu trukti 8 valandas per 8 valandų laiko tarpą.

Kuo daugiau priemonių vienu metu bus naudojama – tuo didesnė tikimybė, kad jums pavyks per trumpesnį laiko tarpą pasiekti geresnių rezultatų. O kuo greičiau Jūsų miego kokybė bus geresnė – tuo Jūsų gyvenimas vėl bus kokybiškesnis.

Sutikite – geras miegas yra labai svarbus.

Remiamas turinys
 


 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite