Angle down Atgal

Avi­ži­nis ap­ke­pas – svei­kiems ir leng­viems pus­ry­čiams

Tik­ra so­cia­li­nių tink­lų sen­sa­ci­ja pa­sau­ly­je ta­po avi­ži­nis ap­ke­pas. Da­li­ja­mės šio ska­nės­to re­cep­tu.
 

Avižinis apkepas, kuriame kvietinius miltus keičia daug maistingesnės avižos, puikiai atitinka dabartinius mitybos įpročius bei tendencijas. Avižose gausu skaidulinių medžiagų bei B grupės vitaminų, svarbių smegenų bei nervų sistemos funkcijoms.

Avižos kartu reguliuoja cukraus kiekį kraujyje, mažindamos riziką susirgti diabetu, todėl ne veltui šio apkepo gamybai rekomenduojama naudoti ne cukrų, o klevų sirupą, kuris yra natūralesnė ir sveikesnė alternatyva.

Patiekalas yra kepamas orkaitėje, o ne keptuvėje, todėl jo gamybai nenaudojami riebalai. Avižinis apkepas – tarsi vienas didžiulis blynas, kurio užteks visai šeimai, o jei joje yra netoleruojančių gliuteno, mėgautis valgiu bus galima drąsiai ir be rūpesčių.

Avižinio apkepo receptas

Reikės: 2 puodelių avižų, arbatinio šaukštelio kepimo miltelių, žiupsnelio druskos ir maltos vanilės, 2 kiaušinių, puodelio pieno, 3 arbatinių šaukštų klevų sirupo.

Visus turimus produktus sudėkite į trintuvą ir suplakite iki vientisos masės. Ją supilkite į kepimo popieriumi ištiestą gilią skardą, pašaukite į iki 200 laipsnių įkaitintą orkaitę, kepkite 20–25 minutes, kol gražiai apskrus. Tuomet apkepą išimkite, sudėkite į lėkštes ir ragaukite.

Norint, kad avižinis apkepas būtų dar skanesnis, jį reikia patiekti su graikišku jogurtu, pagardintu pasirinktomis trintomis uogomis. Taip pat išties nustebinti gali ant viršaus užteptas riešutų sviestas kartu su uogiene.

Pranešimas spaudai

 

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite